2017. január 20., péntek

Bújócska a téren:)

A kötelező házimunkák után rövid sétára indultam.
A fehérbe öltözött világban színeket keresgéltem.
A sokhónapos tűztövis egész másként mutat a zúzmarás időben; közönséges tűztövis (Pyracantha coccinea) hibridje, valószínűleg Orange Ch.
A tér egyik szegletében kedves szobor, vallásos népek állították pár éve. Apró csoda: életre kelt a virág Teréz kezében:)
Gyanús mozgást észleltem a bokrokon, ezért elnyargaltam a megfelelő üvegért. Visszatérve sikerült azonosítanom a mozgást: ökörszem (Troglodytes troglodytes) keresgélt.
Kedves bújócska kezdődött az aprócska madárral.



Egyik oldalt a főút, körülöttem kocsma és más kevésbé fontos intézmények:), lakóházak - ez városkánk központja, lakásomtól ráhagyással 50 méter. Azt akarom mondani, hogy a természet az ajtón kilépve kezdődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése