2016. augusztus 1., hétfő

Vendégségben a Mercedesnél (2)

Rendhagyó, mitöbb, meglepetés programként meglátogattuk a Mercedest.
Jól néz ki a "birtok", arra számoltam, hogy körbesétálva fotózgatunk. Aztán elindultunk a bejárat felé, s örültem, hogy udvariasan szétnézhetünk az infópult környékén, láthatóan csili-vili minden. Találtunk is rögtön egy jó kis verdát. A kiírásokat nem figyeltem, de tényleg, meg is érintettem:) Nagyon baba.
Gyorsan rájöttem, hogy látogatóközpontban vagyunk. Az emeleti üveges teraszról már a tesztpályát fotóztam.
Pénzért jó autót adnak "játsziból", ez a hely egyik szolgáltatása. Hölgyeknek talán szokatlan, de mégis van ilyen. (Barázdabillegetőt fotóztam, a képet nem naplózom, de az előfordulás lehet, hogy jól jön gyerekek között.)
A meglepetések folytatódtak, asszem a képek önmagukért beszélnek.


Nem tudom, melyik évjáratú, milyen funkciójú járgányt bámultunk, de élőben jó élmény. Nagyon köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése